Zakładanie konta
Na stronie wybierz opcję Pracownik podmiotu gospodarczego.
W pierwszym kroku rejestracji / zakładania afiliacji podaj swój adres e-mail oraz numer NIP swojej organizacji.
W drugim kroku uzupełnij swoje dane osobowe, podaj swój numer telefonu, określ swoje obywatelstwo oraz utwórz swój plg-login, którym będziesz posługiwać się w naszej infrastrukturze.
W Podsumowaniu sprawdź i zweryfikuj wprowadzone dane. Zapoznaj się z naszym Regulaminem oraz Polityką prywatności, zaznacz formalnie wymagane zgody, a następnie użyj przycisku Wyślij.
Sprawdź od razu podany adres e-mail – otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do ustanowienia hasła do Twojego konta.
Pamiętaj, że link jest ważny przez 15 minut. Jeśli w tym czasie nie uda Ci się utworzyć hasła dla nowego konta skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła.
Jeśli podczas zakładania konta podałeś nam dwa różne adresy e-mail, po ustanowieniu hasła do konta dostaniesz od nas kolejną wiadomość email z linkiem do weryfikacji dodatkowego adresu email.
Po ustanowieniu hasła/zweryfikowaniu adresu Twoja afiliacja trafi do przedstawiciela Twojej organizacji i to on zaakceptuje ją w dogodnym dla siebie czasie.
Przedstawicielem organizacji zostaje pierwszy zarejestrowany w danej organizacji użytkownik. Aby zmienić przedstawiciela organizacji skontaktuj się z nami pisząc na operator@plgrid.pl.