Wnioskowanie o grant właściwy PLGrid
Proces wnioskowania o grant należy rozpocząć w przestrzeni Granty w Portalu.
Kliknij Nowy Grant w lewym menu, następnie kafelek Grant właściwy PLGrid.
Następnie wybierz jedną z proponowanych konfiguracji zasobów HPC lub stwórz własną.
Uzupełnij podstawowe informacje dotyczące Twojego grantu.
W przypadku, gdy składany wniosek dotyczy kontynuacji wcześniejszych badań, skorzystaj z opcji przełącznika i wybierz nazwę poprzedniego grantu.
Dodaj alokacje, korzystając z przycisków oznaczonych plusem, i uzupełnij parametry.
Uzupełnij szczegóły grantu. Pola Cel naukowy oraz Opis wykorzystania zasobów w znaczny sposób ułatwiają ocenę wniosku i mogą przyspieszyć jego obsługę.
W tym miejscu możesz dodać inne programy lub projekty badawcze, które są powiązane z realizacją Twojego grantu.
Określ publikacje, jakie powstaną z użyciem infrastruktury PLGrid.
W części Podsumowanie grantu zaznacz wymagane pola i wyślij wniosek.
Teraz Twój wniosek jest u Operatora, który sprawdzi jego poprawność, a następnie prześle do Administratora w celu jego dalszej obsługi.
Gdy wniosek zostanie zweryfikowany, a zasoby przyznane, status grantu zmieni się na Aktywny.
Wszystko to nie powinno nam zająć dłużej niż 7 dni roboczych.