Przejdź do treści

Rozliczanie grantów

Informacja

Dotyczy rozliczeń grantów PLGrid pilotażowych oraz właściwych.

W celu rozliczenia grantu należy przejść do zakładki Rozliczenia w Portalu.

Rozliczenie

Grant należy rozliczyć w ciągu miesiąca od dnia jego zakończenia. Rozliczając grant należy dodać publikacje, które powstały przy jego udziale, lub zadeklarować ich późniejsze dodanie w nadchodzącym roku.

Rozliczenie dodaj

Dodając dowolny typ publikacji (publikacje w czasopismach recenzowanych, pokonferencyjne, rozprawy doktorskie, prace dyplomowe, inne), uzupełnij pola związane z daną publikacją, a następnie kliknij Dodaj pozycję.

Uwaga

  • Prosimy nie dodawać publikacji pokonferencyjnych, w tym posterów i slajdów, w sekcji "Inne" – służy do tego sekcja "Wystąpienie konferencyjne".
  • Prosimy nie dodawać szkiców publikacji, publikacji wysłanych do recenzji ani draftów publikowanych w serwisach typu arXiv. Publikacje oczekujące na ukazanie się we właściwych recenzowanych czasopismach należy zadeklarować, a po ich opublikowaniu i nadaniu numeru DOI uzupełnić na stronie rozliczenia danego grantu.

Dodaj pozycję

Dodając publikację, należy oświadczyć, że zawiera ona podziękowania dla naszej infrastruktury. Jeśli dostęp do publikacji jest otwarty, możesz pominąć dodawanie pliku pdf z publikacją.

Uwaga

Dana publikacja może zostać wskazana w rozliczeniu tylko jednego grantu obliczeniowego.

Brak publikacji

W przypadku braku publikacji (w sytuacji, gdy żadna publikacja w ramach grantu nie powstała, nie powstanie lub nie jest planowana) należy zaznaczyć pole W ramach grantu nie powstała żadna publikacja.

Uwaga

Prosimy nie zaznaczać powyższego pola, jeśli publikacja dotycząca tematu grantu jest w recenzji lub przygotowaniu.

Deklaracje publikacji

Jeśli publikacja będąca wynikiem prac prowadzonych z udziałem PLGrid nie jest jeszcze gotowa (jest w przygotowaniu lub przechodzi proces recenzji), należy zadeklarować jej dodanie w późniejszym terminie. Służy do tego opcja Dodaj deklarację w sekcji rozliczenia danego grantu.

Dodaj deklarację

Zapisz deklarację

Ocena grantu

Ostatnim krokiem rozliczenia jest Ocena grantu – informacja zwrotna przydatna dla nas, dotycząca odczuć użytkowników związanych z infrastrukturą PLGrid. W przypadku niskiej oceny prosimy także o komentarz sugerujący nam, co możemy poprawić.

Uwaga

Jeśli dane zasoby nie były w ogóle wykorzystywane, zostaw ocenę gwiazdkową pustą – wówczas będziemy wiedzieć, że ocena ta nie odnosi się do Twojego grantu.

Oceń swój grant

Na koniec należy wybrać opcję Wyślij rozliczenie grantu.

Publikacje powstałe już po rozliczeniu grantu można dodać w dowolnym, późniejszym terminie.


Ostatnia aktualizacja: 10 września 2024