Helpdesk PLGrid
Jak zgłosić problem?
Jeżeli posiadasz konto w Portalu PLGrid, zgłoszenie wyślij nam poprzez Helpdesk. W innym przypadku zgłoszenie możesz wysłać na adres operator@plgrid.pl.
Twoje zgłoszenie w większości przypadków zostanie obsłużone w ciągu 24 godzin.
Wysłanie zgłoszenia przez interfejs Helpdesk
Wybierz jedną z opcji – tą, która jest najbardziej odpowiednia dla Twojego problemu.
Uzupełnij wymagane pola i podaj jak najwięcej szczegółów.
Informacja
Po lewej stronie znajduje się skrócony FAQ, w którym znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania i problemy.
Na górnym pasku znajdziesz listę wszystkich Twoich otwartych i rozwiązanych zgłoszeń.
Podczas wypełniania zgłoszenia prosimy o podanie wszelkich informacji, które ułatwią i przyspieszą obsługę rozwiązania problemu:
- jak objawia się problem
- której aplikacji dotyczy, na jakim klastrze
- job ID zadań, które zakończyły się błędem
- komendę, jaką uruchamiane jest zadanie
- skrypt uruchomieniowy, dane wejściowe i wyjściowe, komunikaty błędów
- jeżeli problem dotyczy innych sytuacji, pomocne mogą też okazać się zrzuty ekranu
Ostatnia aktualizacja:
14 lutego 2024