Przejdź do treści

Helpdesk PLGrid

Jak zgłosić problem?

Jeżeli posiadasz konto w Portalu PLGrid, zgłoszenie wyślij nam poprzez Helpdesk. W innym przypadku zgłoszenie możesz wysłać na adres operator@plgrid.pl.

Twoje zgłoszenie w większości przypadków zostanie obsłużone w ciągu 24 godzin.

Wysłanie zgłoszenia przez interfejs Helpdesk

Wybierz jedną z opcji – tą, która jest najbardziej odpowiednia dla Twojego problemu.

Helpdesk

Uzupełnij wymagane pola i podaj jak najwięcej szczegółów.

Informacja

Po lewej stronie znajduje się skrócony FAQ, w którym znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania i problemy.

Ticket

Na górnym pasku znajdziesz listę wszystkich Twoich otwartych i rozwiązanych zgłoszeń.

Moje_zgłoszenia

Podczas wypełniania zgłoszenia prosimy o podanie wszelkich informacji, które ułatwią i przyspieszą obsługę rozwiązania problemu:

  • jak objawia się problem
  • której aplikacji dotyczy, na jakim klastrze
  • job ID zadań, które zakończyły się błędem
  • komendę, jaką uruchamiane jest zadanie
  • skrypt uruchomieniowy, dane wejściowe i wyjściowe, komunikaty błędów
  • jeżeli problem dotyczy innych sytuacji, pomocne mogą też okazać się zrzuty ekranu

Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2024